Tankar om Coop Väst stämman och palestinska mördare

Palestinagrupperna lever upp till sitt rykte som terroristkramare

Sitter på nätterna och startar ny miljövänlig panncentral som vi bygger i Elverum i Norge. När allt går bra så sitter jag och surfar på internet.

En bild av en 3 månader barn full med blod som ligger jämte en docka fångade min uppmärksamhet. När jag läser artikeln som kopplas till bilden ser jag att babyn är en av 5 personer från en bosättar familj i Västbanken som mördades av palestinska terrorister som lyckades passera över den kritiserade barier som Israel byggde för att skydda civila från palestinska terrorister. Dessa judar mördades med hjälp av knivar eller slaktades av stakars palestinier som vill skydd sina olivträ. Tre månaders baby var egentligen bosättare och då är det tillåtet att slakta honom. Jag börja tänka som en medlem i Palestina grupperna i Sverige.

Men då vaknade jag och såg att jag sitter i ett kontrollrum i en panncentral i Norge. Men faktum kvarstår- en hel familj slaktades i deras sängar och jag läser i tidningen att Palestinagrupperna i Göteborg uppmanar sina medlemmar att gå till konsum väst förening stämma för att stödja förslag att bojkotta israeliska företag. Samma människor som stödjer slakt av tre månaders baby vill att den förening som jag är medlem i sen 35 år skall bojkotta Israel och inte Kadaffi som slaktar sitt folk . Bojkotta judar men inte ryssar som ockuperar Tjetienjen. Bojkotta demokratiskt land, Israel och inte diktatur som avrättar sitt folk med hänvisning till Gud, jag tänker på Iran. Jag bestämmer mig att jag tillsammans med mina vänner som månar om mänskliga rättigheter skall gå till KF stämma och se till att dessa terroristkramare inte utnyttjar vår demokrati och inte lyckas förstöra en gammal svensk gemenskap som KF (Coop) utgör.

Jag uppmanar alla svenskar som har hjärta på rätt ställe att gå till stämman den andra april och rösta bort dessa extrema människor som lever på att skada andra .

Oded Meiri

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

